Şimdi Mevsimi | Etkinlik - Mim

1/12/2015, BY Buse Güler -

Merhaba arkadaşlar :)
Kitap İklimi'nin etiketlediği etkinlik - mim ile karşınızdayım. Etiket için teşekkürler :)
Zaman kaybetmeden sorulara geçelim :)

1-Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?

Hayır yok, yani ben kitapları yaz-kış olarak ayırmıyorum :D Benim için akıcı olsun yeter :D Ama şimdi düşündüm de sanki kış mevsiminde geçen kitaplar kışın daha iyi gidebilir. Sonuçta ben burada üşürken kitap karakterim de üşüsün :P 

2- Kapağı mavi olan bir kitap ? 


Safir mavi diyecektim de vazgeçtim :D 

Kitaplığımda çok varmış ya mavi kitap, ne güzel :D 

Mavi en sevdiğim renktir ^.^

Safkan'ı seçtim ben, sayılıyordur herhalde :D




3- Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?

Şimdi yılbaşı ağacında bir yıldız olmaz diyerek, kitapları sayıyorum :P Fırsatçı serisi başta olmak üzere -yakın zamanda bitirdiğim için o başta- hush hush, lux serisi diye uzar bu liste :D Ama illa tek kitap olacaksa Umutsuz derim. O benim hala canım, o benim hala favorim :D 

4- Kış tatili için mükemmel olan kurgusal dünya?

Kurgusal dünya diyorsanız, fantastik olacak sanırım. Gece avcısı serisi diyeceğim, alın bir çırpıda okuyun :D Distopya türünden bahsediliyorsa da, Açlık Oyunları diyorum.

5- Birlikte kış tatiline gidebileceğin bir kitap karakteri?






Off, liste yine uzar gider :D 

Ama hiç listeye başlamadan içlerinden birini seçiyor 

ve

 Daemon Black diyorum.








6- Bu sene için listende olan bir kitap?

İki gün önce aldığımdan herhalde, aklıma hemen Tatlı Şeytan geldi. en kısa zamanda Gamze'nin Kitap Dünyası ile okuyup yorumlayacağız :)

7- Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?

Çoğu kitap okuyan kişilerin aksine, ne kahveyi severim ne de çayı. Ama sıcak çikolata iyidir :D Atıştırmalık olarak da, ımm, kek olabilir sıcak çikolatanın yanında :D Film pek izlemiyorum ben ya, o yüzden bilemedim.

Gelelim etiketlediğim kişiye;

Sadece Gamze'nin Kitap Dünyası'nı etiketliyorum :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder