Okuma Listesi #1

1/26/2015, BY Buse Güler -

Herkese merhaba ! 
Eğer okunacak kitaplarınız fazlaysa -şahsen benim 100' ü geçeli çok oldu- elinizdeki kitap bittiği zaman 'ne okuyacağım?' sorununun başladığını sizler de biliyorsunuzdur. 

Bilmiyorsanız da şimdi öğrendiniz. Evet arkadaşlar ne okuyacağım sorunu gerçekten benim için önemli bir sorun. :D Hatta geçenlerde bu soruna bir çare bulmak amacı ile ne kadar okunacak kitabım varsa kağıtlara yazdım, katladım, attım bir kutunun içine ve dedim ki; 'Artık kura çekerek seçeceğim!' Ama olmadı... Bir iki kez çektim, baktım olmuyor. Çünkü o an okumak istemediğim bir tarz çıkıyor. Eh oturup tarzlarına göre kura yapacak halim yok :D Bende okuma listesi yapmaya karar verdim. Ş,imdiye kadar pek çok kez okuma listesi yapmışlığım var. Uydum mu? Hayır. Ama şimdi uyacak mıyım? Evet, umutluyum :D Çünkü bu sefer sadece beş kitaplık bir okuma listesi yaptım. Dün gece kitaplığın başına geçtiğimde yaklaşık 40 kitaplık falan bir liste oldu, bunları minik listelere böldüm bende. Bitirdikçe motivasyon olsun :D 

Benim İçin Öl - Ben Ölene Kadar - Ölmem Gerekirse | Amy Plum

Serinin tüm kitapları bende mevcut olduğundan ve okumak istediğim için listeye eklemiştim fakat arkadaşım çok güzel bir seri olduğunu arka arkaya hemen okumamı söyledi. Umarım ilk kitabı okur severim ve diğer kitaplarına da hemen devam ederim. İlk iki kitabı Kübra ile birlikte okuyacağız ve bir okuma etkinliği yapacağız, takipte kalın ;) *-*

Asi | Monica McCarty

Kitaplarım hakkında ki bir diğer sorunum da Historical tarzı kitaplar. Çevremdeki kitap dostlarım çok sevmiş beğenmiş olsa da bir türlü alıp okuyamadım, ısınamadım şu türe. Garwood'dan Gelin'i okudum ilk olarak, ilk ve tek :D İyi bir başlangıç oldu bence, sevdim ve 5 puan verdim fakat neden bilmiyorum bir başka historical okuma isteği uyanmadı içimde. Historical bağımlısı bir arkadaşım da Monica oku dedi :D Asi var elimizde, serinin diğer iki kitabı da mevcut. Umarım çok beğenirim ve bir çırpıda okurum :D

Ella ve Micha'nın Sırrı

Bu kitaba bir aralar başlamış ve hatırlamadığım bir sebep yüzünden yarım bırakmıştım. İkinci kitabı da var bende. Umarım bunu da bir çırpıda okurum :D 

Bu minik okuma listeme uymayı gerçekten çok istiyorum :D Aralarında okuduklarınız varsa yorum bırakmayı unutmayın ^.^ 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder