Sosyal Medya Tag | Mim

1/18/2015, BY Buse Güler -

Herkese merhaba. 
Pat of the Book ve Bir Otakunun Dünyası beni 
Sosyal Medya Tag'ına mimlemişler. İkinize de çok teşekkür ederim :)
Facebook Sorusu: Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap?

Sanırım Aynı Yıldızın Altında diyeceğim. Okumadım hâlâ ve okumayacağım zaten kitabı takasla verdim. Sonunu biliyorum nasıl olsa, kitap okurken ağlamaktan hoşlanan birisi değilim. Ama bir de bu soruya herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap değil de bir tür olarak cevap vermek istiyorum. Çünkü herkes bana Historical Romance okumam için baskı uyguluyor :D Bir gün inşallah bende arka arkaya bu türden okuyacağım henüz bir kitap okudum daha :P Bakalım :D 

Tumblr Sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap?

Üzgünüm, böyle bir kitap hatırlamıyorum :)

MySpace Sorusu: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap?

Bu soruyu da pas geçeceğim çünkü benim hatırlamadığım bir kitap yok :/ Bütün hepsini beğendim mi beğenmedim mi hatırlıyorum. Ama beğensem mi, beğenmesem mi bilemediğim bir kitap vardı. O da DEX yayınlarından YEMİN kitabı. Çok kısaydı o yüzden kararsız kalmıştım.

YouTube Sorusu: Filme çevrilmesini istediğin bir kitap?

Ayy çok var :D Fırsatçı serisi olabilir. Lux serisi, Hush hush 
ve gece avcısı serisi. Ama oyuncu seçimleri çok önemli.

Goodreads Sorusu: Herkese önerdiğin bir kitap?

Önce Umutsuz, hemen arkasından Yeni Bir Umut. Epsilon yayınlarından. Okumayanınız kaldımı bilmiyorum ama, Umutsuz kızımız Sky tarafından anlatılırken, aynı şeyler Yeni Bir Umut'da Holder tarafından anlatılıyor. Muhteşem bir ikili. Size de öneriyorum. Okuyun :)

Yapmayan kaldı mı bu tagi bilmediğim için kimseyi etiketlemiyorum :) Bu yazıyı okuyup isteyen herkes yapsın, sonra bana yorum bırakmayı unutmayın, cevaplarınızı merak ederim :)
Sevgiler.

2 yorum: