Kitap Tag | Mim

1/26/2015, BY Buse Güler -

Herkese merhaba ! 
Bir tag yazısı ile daha sizlerleyim :D Bir Otakunun Dünyası ve Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu beni bu güzel etkinliğe mimlemişler.  Onlar etiketlemeden önce ben görmüştüm aslında ve bekliyordum birileri etiketlesin diye, sorular çok eğlenceli :D Teşekkürler kızlaaaar ^.^ 

1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Nerede olsa okurum aslında ama yatağım favori okuma yerimdir.

2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Elbette ayraç, mümkünse orijinal ayracı. :)

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 
Genelde ara vermek için bölümün bitmesini beklerim ama bazen olduğu yerde de bırakabiliyorum eğer bir şey çıkarsa :)

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi? 
İkisi de değil. Zaten bir şeyler yemem okurken ama içmeye kalksam kahve falan, buz gibi oluyor. O yüzden ikisi de değil.

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
İkisi de değil :D Beni kitabımla baş başa bırakın :D

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Tek kitap. Az olsun öz olsun :P Birini bitirip diğerine geçmek isterim hemen, diğer türlü sevmiyorum.

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
Müsait olan her ortamda okuyabilirim. Otobüs, araba vb. hariç Çok feci mide bulantısı yapıyor -.- 

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Sessizce okunması.

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Eğer kitap sıkarsa atlarım, yoksa okurum :D 

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Tabii ki ciltli kitap ama daha pahalı oluyorlar. O yüzden kaliteli karton kitap diyim :D

11- Kitap yazıyor musun?
Hayır :D Ben sadece okuyucuyum :P 

Ben de Betty Quenn ve Kitap Meltemi'ni mimliyorum :)




2 yorum: