Okuma Etkinliği #8 || Karmakarışık - Emma Chase || Yorum

6/27/2015, BY Buse Güler -



Zengin, yakışıklı ve kendini beğenmiş Drew Evans ile güzel, zeki ve hırslı Katherine Brooks buluştuğunda işlerin karmakarışık hale gelmesi şaşılacak bir şey değildir.
Drew Evans'ın işi, milyon dolarlık anlaşmalar yapmak ve New York'un en güzel kadınlarını tek bir gülümsemeyle baştan çıkartmaktır. Peki, öyleyse neden yedi gündür evden dışarı çıkmıyor? Neden mahvolmuş, sefil bir halde ve depresyonda? Ona sorduğunuzda size sebebinin grip olduğunu söyleyecektir fakat hepimiz bunun doğru olmadığını biliyoruz.
Katherine Brooks, Drew'un babasının yatırım bankacılığı firmasında işe başladığı anda gösterişli playboyun hayatındaki her alanın bir karmaşaya sürüklenmesine sebep olmuştur. Profesyonel alandaki yarışları Drew'un cesaretini kırıyor, Katherine'e karşı hissettiği çekim dikkatini dağıtıyor ve onu yatağa atma girişimlerindeki başarısızlığı ise tamamen sinirlerini bozuyordur.
Nasıl oluyordu da kadının biri çıkıyor ve ağzı iyi laf yapan çapkın bir adamı mahvolmuş, umutsuz biri haline getirebiliyordu? Hayatta asla sahip olmak istemediği tek şeyi gerçekleştirerek.


Herkese merhaba, yeni bir okuma etkinliğinin yorumu ile karşınızdayım.

Sihirli Kitaplık ile Okuma Etkinlikleri kapsamında, Ephesus Yayınları sponsorluğunda yaptığımız okuma etkinliğimizde yorum sırası bana geldi.


Kitabın yorumuna geçmeden önce sizlere biraz konusundan, kitabımızın nasıl başladığından bahsetmek istiyorum.

Kitap, erkek karakterimiz Drew Evans’ın dağılmış bir hali ile başlıyor. Onun söylediğine göre grip olmuş. Gribal enfeksiyon. Fakat hiç iyi bir durumda değil. Adeta kendinden geçmiş diyebiliriz. Daha sonra onun bu hale nasıl geldiğini okumaya başlıyoruz. Drew anlatıyor, biz okuyoruz ve inanın bu çok eğlenceli oluyor.

Drew, son derece yakışıklı ve başarılı bir yatırım bankacısı. Karşısına çıkan kadınların hayır diyemediği bir adam. Ama bir gün şirkete yeni birisi başlıyor ve Drew reddediliyor, bu ne demek biliyor musunuz? Drew ne yapacak edecek ve o kadını elde edecek demek. Adeta bunun için savaşacak demek :D

Katherine, yeni işe başlayan kızımız. Oldukça başarılı ve başlarda zaten Drew ile rekabet halindeler. İşte olaylar böyle başlıyor ve devam ediyor.

Ben kitabı çok sevdim. Eğlenceli bir kitaptı ve bu beni çok rahatlattı açıkçası. Kitabı elime alıp okurken dış dünyadan soyutlandığımı, Drew ve Katherine ile olduğumu fark ettim. Karmakarışık, Drew tarafından anlatılıyor. Genelde hep kadın karakter tarafından anlatılan kitaplar okurum. Bu sefer erkek karakter gözünden olayları okumak çok güzel ve eğlenceliydi. Hem de karakteriniz Drew gibi bir karakterse, tadından yenmiyor, emin olun.


Kitap gayet akıcıydı, elinize aldığınız zaman sıkılmadan uzun süre okuyabiliyorsunuz ve sonra bir bakıyorsunuz kitap bitmiş. Drew, bize olayları şimdiki zaman ile anlatıyor. Bunu görünce kitaba adapte olamayacağımı düşündüm ama tam tersine, daha akıcı ve anlaşılır olmasını sağladı benim için.  Olayları öyle bir anlatıyor ki, bir sahneyi anlatırken sanki bir program sunuyormuş gibi, görüntüyü orada durdurup başka bir ayrıntıyı anlatıyor ve sonra devam ediyor mesela :D Gerçekten çok eğlenceliydi.

Kitabın kapağına gelirsek, bir şey söylemeye gerek var mı ? Yani sırf kapağı için bile alabilirsiniz bence :D Ayrıca kitap ciltli ve cildi kırmızı. O kadar güzel duruyor ki kitaplıkta kırmızı cildiyle mi dursun yoksa normal kapağıyla mı dursun, karar veremedim :D

Kısacası, ben kitabı çok beğendim. Okurken eğleneceğiniz tam bu mevsimlerde okuyup bitirebileceğiniz kitap. Kitap tavsiyemdir, umarım siz de benim kadar keyif alırsınız.

Puanım:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder