KGBT 10. Tur || Dengesiz Bir Adamın Anatomisi - Duygu Özlem Yücel | Yorum

6/20/2015, BY Buse Güler -


Can, Aslı'dan önce cehennemdeydi...Aslı'dan sonra yine cehennemde...Dengesiz Bir Adamın AnatomisiOnlar büyük bir rastlantıyla tanıştılar vesonrasını küçük mucizelere bıraktılar...Ama büyük bir engel vardı, Aslı'nınbir türlü anlayamadığı...İlişkilerindeki denge, yıkıcı birdengesizliğe sürüklendi.Ama sizce de, aşk bir dengesizlik halideğil mi?Aşk, büyük bir kaosta savrulmaktankorkmamak değil mi?Aşk, her şeye değmez mi?


Herkese merhaba.

Kitap Gurmeleri olarak onuncu blog turumuzu DEX Plus sponsorluğunda Duygu Özlem Yücel – Dengesiz Bir Adamın Anatomisi kitabına düzenliyoruz. Daha doğrusu, düzenledik. Çünkü bugün turun son günü ve yorum sırası bana geldi.

Dengesiz Bir Adamın Anatomisi, yazarın Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi kitabının erkek karakter ağzından anlatımı. Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi, çok sevildi, çok ilgi gördü ve yazarımız bir de olayları Can’ ın gözünden okumamızı sağladı.

Ben ilk kitap olan Dengesiz Bir Aşkın Anatomisi’ni okumadım. Turu almadan önce de yazara sorduğumda bağımsız olarak okuyabileceğimi söyledi. Olayları Can’ın tarafından okudum. En kısa zamanda diğer kitabı alıp bir de Aslı’nın gözünden okumak istiyorum.

Biraz konusundan bahsetmem gerekirse; Aslı ve Can tam bir rastlantı sonucu karşılaştılar. Can Sipahioğlu bir işadamı. Aslı bir holdinge geliyor iş görüşmesi için. Ama o kadar çok bekletiliyor ve önemsenmiyor ki, artık dayanamıyor ve büyük bir öfkeyle patronun odasına gidiyor, yani Can’ın. Can o sırada odanın dışında olduğu için o şekilde karşılaşıyorlar ve Aslı onun aradığı kişi olduğundan habersiz bir şekilde sürekli laf söylüyor. Tam bir yanlış anlama söz konusu ama bu Can’ın hoşuna gidiyor ve oyunu devam ettiriyor. Daha sonra odaya girdikleri zaman Can; “Bu arada tanışmadık değil mi? Ben Can… Can Sipahioğlu. Şu meşhur patron!” diyor. Aslı tabi bu durumdan büyük utanç duyuyor. Can aslında ona kötü davranmıyor aksine, size bir görüşme ayarlayabilirim, ilgilenirler tarzında konuşuyor ama Aslı kararlı, gidecek. Yine de Can, Aslı’ya telefonunu veriyor. Olur da ararsa diye, ama kızımız aramıyor. Daha sonra tekrar karşılaşıyorlar yine bir rastlantı sonucu, olaylar sonra devam ediyor, çok fazla anlatmak istemiyorum, heyecanı kaçmasın (:

Aslında Can ve Aslı’nın ilişkileri gayet düzenli olabilirdi. Her şey yerinde gidebilirdi. Fakat bir sorunumuz var. Can rahatsız, depresif hastası diyebilirim ve bunu Aslı’dan saklıyor. Kaldı ki rahatsızlığı için sürekli başka bir yere gitmesi gerekiyor. Aslı’ya da söylemeyince tabi ilişkide çatlamalar başlıyor.

Kitabı ben sevdim. Aslı’nın gözünden olayları okumamış olsam bile, sanırım okuduktan sonra da bu kitap daha çok hoşuma gidecek. Benim için hep böyle aslında. Erkek karakterin ağzından anlatıldığı zaman olayları daha çok seviyorum. Sanırım, onların neler hissettiğini, iç seslerini okumak daha çok ilgimi çekiyor. Yazar iyi ki böyle bir şey yapmış ve biz olayları Can’ın gözünden okumuşuz.

Duygu Özlem Yücel’in kalemi ile ilk kez bu kitapta karşılaştım, gerçekten çok akıcı, elinize aldığınız zaman sayfalarca okuyabilirsiniz.  Kendisiyle de sohbet etme imkânım oldu, çok sıcakkanlı ve samimi birisi. En tatlı yazarlar arasında ilk sıralarda bence :D Turumuzda yazarımızın röportajını da yaptık ve oradan okuduğum kadarıyla çok yakında yine DEX Plus yayınları’ ndan bir romantik komedi geliyormuş. Bu habere çok sevindim, en kısa zamanda çıkar da keyifle okuruz umarım (:

Kitabın kapağına gelirsek, bir kapakta birden fazla kitap var aslında. İsminin yazılış şekli, arkasındaki gölgeler bile o kadar uyumlu olmuş ki kitaba, o yüzden kitap bence çok güzel bir kapağa sahip.
Kitap tavsiyemdir, ilk kitabı okumadıysanız bile alıp okuyabilirsiniz. Zaten okuduktan sonra ilk kitabı da okumak isteyeceksiniz.

 Puanım:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder