KGBT 9. Tur || Benzemez Kimse Sana - Seda Özay | Yorum

6/14/2015, BY Buse Güler -

Dokuzuncu Kitap Gurmeleri ile Blog Turu'nun son gününden herkese merhaba :)

Postiga Yayınları sponsorluğunda gerçekleşen turumuzda çekiliş ile iki kişiye tur kitabımızı hediye ediyoruz. Eğer henüz çekilişe katılmadıysanız buradan katılabilirsiniz :)

Benzemez Kimse Sana'da Esme ve Dağlar' ın hikayesini okuyoruz.

Esme arkadaşı ile birlikte radyo programcılığı yapıyor. Dağlar ise psikolog. Dağlar düzenli olarak Esme'nin programlarını takip ediyor ve telefon ile bağlanıyor. Sürekli konuşuyorlar ama daha sonra Esme'nin program yaptığı arkadaşı işten ayrılınca Dağlar Esme'nin kendi telefon numarasını istiyor ve böyle konuşmaya devam ediyorlar. 

Esme daha Dağlar' ı görmeden sesine, konuştuklarına aşık olmuş durumda. Bu telefon konuşmaları bir süre devam ettikten sonra bunlar görüşmeye karar veriyorlar. Sonra olaylar başlıyor zaten.

Şimdi karakterleri sevdim mi nefret mi ettim bilmiyorum. Özellikle Dağlar. Sen nasıl bir adamsın ya ? Esme'ye o kadar çok üzüldüm ki bazı kısımlarda, hatta çoğu kısımda. Aslında bu ikilinin aşkını değil de sanki Esme' nin başına gelenleri okuyoruz. Aşk onu ne hale getirdi, nasıl mutlu oldu, nasıl çöktü. Bu soruların cevabı kitabımızda. 

Dağlar' ı sevdim, ama nefret de ettim. Yaptığı bazı şeyler kabul edilemezdi. Esme'nin her şeye rağmen o kadar çok bağlanması, aşık olmasını hayretle okudum. Resmen gözü kör olmuş aşktan. Böyle kitaba girip ikisini de sarsmak istedim :D 

Bu yüzden de yazarı başarılı buluyorum bu derece gerçek karakterler ve bir hikaye yazıp bize hissettirdiği için. Ben öyle sonları sevmem aslında ama, sanki bu kitapta o olmalıymış gibi hissettim. Yazarın kalemi, anlatışı gerçekten güzeldi. Seda Özay' ın okuduğum ilk kitabı zaten ve aşkı derinlemesine anlattığı da bir gerçek. Çok kalın bir kitap değil zaten ama bir iki saat içerisinde bitirebilirsiniz, akıcı bir anlatıma sahip.

Türk filmi tadında bir aşk hikayesi okumak isteyenler kaçırmasın :)

Puanım:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder