KGBT 8. Tur || Bay Harika - R.K. Lilley | Yorum

6/01/2015, BY Buse Güler -

Onu görür görmez cazibesine kapılmıştım. Daha doğrusu büyülenmiştim. Gözlerinde karşı konulamaz bir şey vardı. O kadar duruydular ki sanki tamamen şeffaftılar. Duru mavi gözler genelde soğuk olarak bilinir ama onun gözleri öyle değildi. Onun gözleri su kadar berraktı. O kadar berraklardı ki mümkün olmayan bir şeye bakıyormuş gibi hissettim kendimi. Sanki tanıdık bir ruhtu ya da tam benim zevkime göre yaratılmıştı. 

Herkese merhaba :) 
Sekizinci blog turumuz Aspendos Yayınları sponsorluğunda R.K. Lilley - Bay Harika kitabına gerçekleşiyor, daha doğrusu gerçekleşti. Çünkü bugün turun son günü ve eğer henüz çekilişe katılmadıysanız buradan katılabilirsiniz :) 

Tur kitabımız bildiğiniz gibi Uçuşta serisinin son kitabı olan Bay Harika kitabına.  Aslında seri üçüncü kitap olan Yerde'de son bulmuştu. Fakat yazar devam ettirmiş. Bu sefer olayları James ve Stephan tarafından okuyoruz. Aslında ben sadece James tarafından anlatılıyor zannediyordum. Bir baktım Stephan' da var. Aslında sevindim çünkü ben o karakteri gerçekten çok sevmiştim :D 

Geçmiş ve günümüz olarak iki kısımda anlatılıyor kitap. Geçmiş kısmı Stephan ve James'in Bianca ile tanışmalarına kadar inerken, günümüz kısmı da son kitabın kaldığı yerden devam ediyor. Eğer henüz başlamadıysanız seriye bence artık başlayabilirsiniz. Hazır seri tamamlanmışken :) Ya da eğer okuduysanız ve Bay Harika'yı henüz okumadıysanız okumalısınız.
 Çünkü ben şahsen her zaman bir kitabı okuduktan sonra aynı olaylar bile olsa erkek karakter gözünden anlatımına bayılıyorum. Daha önce bu şekilde 2 kitap okumuştum ve onlarda da sonuç değişmedi. Aynı olaylar aslında, ne olacağını biliyoruz değil mi? Ama yok benim daha çok hoşuma gidiyor :) 

James'i Bianca gözünden okuduğumuz zaman belki daha farklı şekilde düşünebilirdik. Ama James'in aşkını, bağlılığını, o kadar güzel anlatmış kı yazar Bay Harika'da ben hayran kaldım. İç sesini dinlemek, kızımıza olan hislerini okumak çok keyifliydi. 

Stephan kısmına gelirsek, ben hiç susmam :D Tamam o bayanlardan hoşlanmıyor olabilir ama olsun ben onu da okurken çok keyif aldım ayrı bir havası vardı bence. 

Açıkçası tam benlik bir kitaptı. Mutlu son, aşk dolu, çok güzel okunası bir kitap :) Tavsiyemdir :)

Puanım:


1 yorum: