Neler Okudum? : Ekim 2015

11/06/2015, BY Buse Güler -

Merhaba. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Bundan sonra her ay neler okuduğumu sizlerle paylaşmak istiyorum. Aslında ben bu sene genelde 4 5 kitap okuyabildim, daha az olduğu da oldu o yüzden yazmak istemiyordum ama vazgeçtim :D 1 kitap bile olsa yazacağım :D Instagram hesabımda da düzenli olarak paylaşımlarını yapıyorum. Buradan bakabilirsiniz :D 

Şimdi gelelim okuduklarıma. Bu ay altı kitap okumuşum. Benim için iyi bir rakam olsa da iki tanesi bir gecede biten kitaplardı. Bu yüzden daha fazla okuyabilirdim. Fakat bir kaç kitabı çok elimde süründürdüm, o yüzden bu kadar okumuşum. Şimdi kitaplara ve puanlara bakalım. Yorumlarına bakmak isterseniz yorum yazısının üstüne tıklayın :)

Kuzey Masalı - 5 Puan - Yorum
Romantik Savaş - 4 Puan - Yorum
Ölümsüz Aşk - 3 Puan - Yorum
Belalı Düğün - 3 Puan - Yorum
Kedim ve Ben - 2 Puan - Yorum
Çirkin Aşk - 5 Puan - Yorum

Gördüğünüz gibi Kuzey Masalı ve Çirkin Aşk bu ayın yıldızı olmuşlar :D Çirkin Aşk bir günde bitti zaten ama Kuzey Masalı kıyamam çok süründü elimde :( 

İşte bu ay okuduklarım böyle. Toplu resmi ise aşağıda :D Bir sonraki yazımda görüşürüz, sevgiler!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder