Kitap Alışverişi #32

11/19/2015, BY Buse Güler -

Herkese merhaba!
Tekrardan geciken bir kitap alışverişi yazısıyla sizinleyim :D Aslında geçen alışveriş yazımda bu kargodan bahsetmiştim. Ertesi gün geldi zaten. Yani geçen hafta gelen bir kargoyu paylaşıyorum. Şimdi ben bunu yazarken de öğrendim ki yarın diğer kargom gelecek :D Resmen bir döngüye girdim :P Bu arada bir önceki alışveriş yazımı okumak için tık tık


Kolimiz bu :) Bu sefer biraz büyük bir koli geldi. Fazla kitap aldım çünkü. Şimdi alışverişimden bahsedeyim biraz. Aslında böyle bir alışveriş aklımda yoktu. Her zamanki gibi bu ay da bir iki kitap almayı düşünüyordum fakat sonra bir baktım Kitapyurdu'nda Pegasus Yayınları %35 indirimli. Benim de ek %5 indirim var. Toplamda %40 indirimle aldım kitapları. O yüzden ki hiç de fuara gidemedim diye üzülmüyorum valla :D Zaten bu yıl İzmir'de fuar olduğu zaman da gidip öyle her yayınevine saldırmayacağım. İnternetten alırım, taşıma derdi yok bişey yok :D Neyse. Uzatmadan bakalım kolinin içinden neler çıkmış.


Üstten başlıyorum;
Yeni Dünya, Kum Şehri, Başkaldırı; ilk üç kitap Onur ablanın ( the reading lady - Onur Kinaci Birler) çevirisi. Hatta Yeni Dünya ilk çevirisi :) Çıktığı zamandan beri almak istiyordum ama bir türlü fırsat olmadı. Fuardan alacaktım Nisan ayında ama tükenmişti :D Bende diğer kitabını almak istemedim, kısmet bugüneymiş. Hazır seri tamamlanmışken alayım dedim :)

Tehlikeli İçgüdü; serinin ikinci kitabı. İlk kitap Tehlikeli Temas bende var. Bir kaç tane olumsuz yorum okuduğum için ikinci kitabı almayacaktım aslında, ama sonradan vazgeçtim. Sevenler de olmuş. Bir şans vermek istedim. 

Bıçak Sırtı; ilk kitabı Eksik Parça var bende. Ama okuyan arkadaşlarımdan çoğu, bence ikinci kitabı bekle, çok fena bitiyor dediler :D Bende okumamıştım. Ama şimdi ikinci kitabı aldığımda üçüncü kitabı bekle diyenler var -_- Okucam valla bu sefer :D 

Eleanor & Park; kararsızdım. John Green kitaplarına benziyor gibime geldi ve ben pek sevmiyorum o yazarın kitaplarını. Güzeller ama beni çekmiyorlar açıkçası. Gerçi sadece bir kitabını okudum o da Tek İsim Tek Kader. Belki bir gün şans veririm. Eleanor & Park da kütüphaneme eklendi. Umarım severim :D Kapağı çok şeker.

Her Şeyin Başlangıcı; aklımda yoktu aslında. Olumlu yorumları doğrultusunda aldım. Konusu hoşuma da gitti. Cildi de çok güzel. Umarım severim.

Ağıt; serinin ilk iki kitabı bende var ama henüz okumadım. Pek sevilen bir seri değil sanırım ama konusu benim hoşuma gitmişti. Seri tamamladım açıkçası :D Okuduğumda da arka arkaya okurum.

Anafor; işte yine bir seri tamamlama. Fırtına ve Girdap bende vardı. Bunu da ekledim. Seriyi sevenler çok. Değişik de bir konusu var. Umarım severim :) 

Gördüğünüz gibi Pegasus dolusu bir alışveriş. Bir kargom daha var yarın gelecek. Bir de sahaf alışverişim falan var onları da diğer alışveriş yazısına ekleyeceğim :) Okuduklarınız varsa eğer - serilerin ilk kitapları da olabilir- yorum bırakıp fikrinizi belirtirseniz çok mutlu olurum! Hoşçakalın! 




2 yorum:

  1. İyi okumalar diliyorum. Hiçbirini okumamışım yorum bekliyorum yine :) John Green kitaplarını sevmeyen biri olarak seni daha çok sevdim :) İlk Aşk beni resmen kanser etmişti bitirene kadar akla karayı seçmiştim. Tabi sevenlerine saygı duyuyorum sadece hoşuma gitmedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de bir J.Green sevmeyen birini gördüğüm için mutluyum :D Çevremde genelde herkes çok sever. Aslında belki de yanlış kitaptan başladık. Alaska'nın Peşinde, Kağıttan Kentler, özellikle Kağıttan Kentler çok güzel diyolar. Ama bakalım, bilmiyorum. Alaska vardı takas yaptım verdim onu :D Çok eksik hissetmiyorum okumadım diye.

      Genelde aldığım kitaplar yeni çıktı belki o yüzden okumamış olabilirsin canım, okudukça yorum gireceğim :)

      Sil