Sonbahar Bitmeden || Etkinlik

10/21/2015, BY Buse Güler -

Herkese merhabaaaa!
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Sonbahar Bitmeden isimli bir etkinlik yapıyoruz :) İsminden de anlaşılacağı gibi sonbahar bitmeden okumak istediğimiz kitapları listeleyeceğiz. Gerçi bu sıralar elimde sürünüyor kitaplar. Çok sevdiğim kitaplar da olsa. Ama olsun ben listemi şuraya bırakayım da belki okunur. Hem zaten Güz okuma şenliği için bir listem vardı. Oradan seçtim bu kitapları da, hatta biraz ince kitaplar tercih ettim, motive olayım diye :D Ah ah, reading slump dönemine tekrar girmeden ufaktan ben okumaya başlıyım bence. Lafı yine çok uzattım değil mi? Neyse, listeme dönelim. Ama listeme bakmadan önce diğer katılımcı blogların linklerini bırakayım, göz atmak isterseniz diye:)


Okumak istediğim kitaplar:

1-Romantik Savaş - Elif Yılmaz


Hatta okumaya başladım bile :) İlk kitabı okumadım, başlamıştım ama araya başka bir kitap eklemek zorunda kalmıştım ama Romantik Savaş'ı şimdiden sevdim, bitince diğer kitabını da okuyacağım boş olduğum bir zaman :)

2- Ölümsüz Aşk - Burcu B. Filiz


Yazarın ilk kitabı Ünlü Aşk'ı okumuş ve çok sevmiştim. Ölümsüz Aşk'ı da seveceğimi umuyorum. Zaten tur kitabımız, yakında yorumu blogda olur :)

3- Şeytan Tüyü - Julie James


Sanırım iki ay önce babil.com siparişimle almıştım. Tasarımı muhteşem! Konusu zaten ilgimi çekmişti :D Kristal Kitap önerdi, kolay okunabilir, akıcı dedi bende ekledim listeye :D İkinci kitabı da çevirideymiş, isabet oldu okuyacak olmam ^-^ 

4- Kedim ve Ben - Nils Uddenberg


Fazla bir şey söylememe gerek var mı? Kediler benimle bir bütün oldu artık. Blogum, instagram hesabım, facebook profilim :D İki tane kedim var henüz küçükler yani 10 aylık civarındalar. Ve blogumun kapak resminde iki kedi varya? Heh işte. Onlar resmen benim kedilerim. Minnoş ve Duman. Sanki birisi fotoğraflarını çekmiş ve özellikle çizmiş :D Bu kitap da çıktığından beri ilgimi çekiyordu. Etkinlik sayesinde okuyacağım. Kitapta geçen kedinin ismi de Minnoş benim ilk kedimin adı yani :D Zevkle okuyacağıma eminim *-* 

5- Tesadüf - Jamie McGuire 


Yazar favorilerimden biri, gerçi son zamanlarda pek onun kitaplarını okumadım ama olsun, geri dönmüş olurum böylelikle :D  Tesadüf kısa bir kitap, listemdeki kısa kitaplardan biri. Umarım hemen okur ve severim. :)

6- Belalı Düğün - Jamie McGuire


İşte bir Jamie kitabı daha ve işte bir ince kitap daha! :D Belalı Düğün Tatlı Bela ve Ayaklı Bela'nın novella kitabı. Resmen bu kitabı kitaplığımda unuttum. Okuyacağız bakalım hem uzun zaman sonra yeniden Travis ve Abby'i okumak eğlenceli olacaktır :)

7- Bayan Peregrine'nin Tuhaf Çocukları - Ransom Riggs


Kristal'in önerilerinden :) Zaten okuma listemdeydi bende biraz öne aldım. Epey merak ettiğim bir kitap, bir çırpıda okumayı planlıyorum ve tasarımı muhteşem.Ciltli kitap gibi sert bir kapağı var ve sırt kısmı kitaplıkta çok güzel duruyor :D 

8- Çirkin Aşk  - Colleen Hoover 


Evet, evet henüz okumadım. Yazar benim favorilerimden. Ülkemizde bildiğim kadarıyla sadece dört kitabı çıktı. Umutsuz, Yeni Bir Umut, Çarpılma ve Çirkin Aşk. Bende tüm kitaplar var ama sadece Umutsuz ve Yeni Bir Umut'u okudum, bunları okuyunca bile Colleen Hoover favori yazarlarımdan biri oldu :) Hazır filmi de çıkacak, okuyayım bari Çirkin Aşk'ı. :D 

9- Meleklerin Kanı - Nalini Singh 


Kitap tam bir tasarım harikası. Artemis Yayınları'ndan çıktığı zaman pek ilgimi çekmemişti.Çok konuşuldu, çok önerildi bakalım ben okuyunca sevecek miyim? Umarım zamanım yeter ve okurum çünkü bu listede öncelik sıramda değil :D Belki de olur, ruh halime göre artık. 

10- Psikopat - Mihri Mavi


İtiraf ediyorum burası için başka bir kitabım vardı fakat bugün alışveriş kargom geldi ve Psikopat çok ilgimi çekti birden. Ayracı olsun, kapağı, cildi ve posteri falan :D O yüzden yakın zamanda onu okumak istiyorum :)

Eveeet benim listem bu kadar. Sonbahar bitmeden on kitap okuyabilir miyim bilmiyorum ama işte on kitap olsun dedim, hepsini illa okuyacağım diye bir zorlama getirmiyorum kendime yoksa hiçbirini okuyamam :D Okudukça yorumlarımı blogda bulabilirsiniz. Eğer listemde okuduğunuz, okumak istediğiniz kitaplar varsa yorum bırakmayı unutmayın :) Ayrıca siz de katılmak isterseniz listenizi yorum olarak bırakabilirsiniz. 

Sevgiler.








6 yorum:

  1. Peregrine ve Meleklerin Kanı deli gibi merak ettiğim kitaplar *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle. Ama bu sıralar pek fantastik modda değilim. Belki Meleklerin Kanı benim tekrar o moda girmemi sağlayabilir :D

      Sil
  2. B. P. Tuhaf Çocukları'nın baskısı gerçekten harika. Baskısına bayıldığım 3 kitabımdan biri. :)

    Çirkin Aşk'ı bende daha okumadım. Ve almadım bile. Üstelik Çarpılma kitabını da okumadım henüz. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer 2 kitabın hangisi olduğunu merak ettim bak :D Çirkin Aşk'ı ve Çarpılma'yı okuduktan sonra sana söylerim ben :) Çok güzel dediler Çirkin Aşk için ama abartılmış olabilir, okuyup göreceğiz ^^

      Sil
  3. Ne kadar çok okumak istediğim kitap var listende :D Sonbahar biter benim liste bitmez gibime geldi bir an :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha :D Bebeğim biraz gerçekçi olsaydım 10 kitap ekleyemezdim listeye ama ekliyim dedim :D En azından okuyacaklarımı bu kitaplar içinden seçerim :P Okudukça da yorum atarım sana, okumak istediklerinle ilgili :D

      Sil