KGBT 19. Tur || Ölümsüz Aşk - Burcu B. Filiz || Yorum

10/29/2015, BY Buse Güler -

O bir kadın. O bir bodyguard. O bir… Psişik! Melis, uzun yıllardan sonra ilk saha görevini aldığında, başına geleceklerden de, vermesi gereken zor kararlardan da habersizdi. Görevi gereği erkek kılığına girmesi, alkol kokan gece âlemlerine dalması ve her türlü fuhuş ve seks oyunlarının döndüğü bu yerde, kimliğini deşifre etmeden ipuçlarının izini sürmesi gerekiyordu.
Ta ki… Toprak Arslan'la yeniden karşılaşana kadar!
Arslan Holding'in yakışıklı ve güçlü sahibi Toprak Arslan için hayat sadece işten ibarettir. Uzun yıllar önce ayrıldığı bodyguard'lık görevinden sonra kendisini ticarete vermiş ve aile şirketlerini ülkenin sayılı şirketleri arasına sokmuştur. Fakat yeni bir yatırım için, bir gazinoya ortak olduğundaysa işler hiç beklemediği bir hal almaya başlar. Asla unutamadığı, asla kavuşamadığı kadın yeniden karşısındadır! Geçmiş, iki âşık için de geçmişte kalmayacaktır. Büyülü bir dünyanın kapıları sizler için aralanıyor… 

Herkese merhaba!
Ölümsüz Aşk blog turumuzun üçüncü gününde yorum sırası bana geldi :)
Yorumuma geçmeden önce, eğer sayfamızda devam eden çekilişimize henüz katılmadıysanız buraya, ve ilk kitabın yorumunu okumak için de buraya tıklayabilirsiniz.
Şimdi biraz konusundan bahsedeyim. İlk kitaptan tanıdığımız Melis Saygın ve Toprak Arslan'ın hikayesini okuyoruz Ölümsüz Aşk'ta. İlk kitabı okuyanlar zaten biliyordur ama Melis bir bodyguard. Aslında Toprak da öyleydi, fakat kitabın başlarında görüyorsunuz ki, bu bodyguard'lık görevini bırakmış ve Arslan Holding'in başına geçmiş ve gayet başarılı bir iş adamı olmuş. Melis ve Toprak  geçmişte bir birliktelik yaşamışlar ve sonu pek iyi bitmemiş. Toprak bir e-mail ile Melis'ten ayrıldıktan sonra ortalıktan kaybolmuş. Aradan yıllar geçmiş * sanırım dört yıl* ama Melis'in aşk acısı hâlâ bitebilmiş değil. Bodyguardlık görevine devam etsene de uzun yıllardır saha görevi almamış.  Kitabın başlarında Melis'e bir telefon geliyor ve saha görevine çıkacağı anlaşılıyor. Melis tabii durumdan pek memnun ama işin ayrıntılarını öğrenince ve işe başlayınca bu memnuniyeti devam etmiyor açıkçası. Görevi gereği erkek kılığına girip bir gazino sahibinin bodyguardlığını yapması gerekiyor çünkü bu adamı yakından takibe almaları gerek. Buraya kadar her şey yolunda gidiyor değil mi? Okurken ben de öyle zannetmiştim, ta ki Toprak'ın o gazinonun yeni ortağı olduğunu ve Melis'in genelde onun yanında bodyguardlık yapması gerektiğini öğrenene kadar! Toprak yeni bir yatırım ile o gazinoya ortak oluyor. Ve çiftimiz de o kadar zaman sonra tekrar bir araya gelmiş oluyor, tabii küçük bir ayrıntı var kızımız erkek kılığında :)
Konusundan bu kadar bahsetmem yeterli sanırım. Ölümsüz Aşk benim beğendiğim bir kitap oldu. İlk kitabı çok sevmiştim zaten. Ama Melis ve Toprak'ın hikayesini bu şekilde beklemiyordum açıkçası. Mutlu mesut yaşarlar diye düşünmüştüm ama yazar konuyu çok farklı yerlere çekmiş. Güzel olmuş, belki çok fazla aşk dolu bir kitap değildi fakat aksiyonu boldu yine. İpuçlarını toplayarak okuyorsunuz ve kendini okutturuyor. Zaten Burcu B. Filiz, benim çok sevdiğim, kalemini severek okuduğum yazarlar arasına girmişti ilk kitabı Ünlü Aşk'ı okuduktan sonra. Ölümsüz Aşk'ta beni bu konuda şaşırtmadı gerçekten akıcı bir kitaptı. Kitapta tek sıkıntım redaksiyondu. Daha doğrusu yazım hataları diyebilirim. Okumanıza engel değil ama eğer böyle şeyler çok gözünüze batıyorsa sadece rahatsız olabilirsiniz. Onların da diğer baskılarda düzeleceğini umuyorum :)
Kitabı genel olarak beğendim ve okurken keyifli zaman geçirmemi sağladı. Akıp giden, okumaya başladığınızda bırakamadığınız kitaplar vardır hani, Ölümsüz Aşk onlardan :) Eğer bu tarz kitapları seviyorsanız tavsiyemdir :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder