KGBT 13. Tur || Teklif - Emily Snow || Yorum

8/07/2015, BY Buse Güler -

Herkese merhaba, turumuzun son gününde yorum sırası bana geldi.
Her zamanki gibi görüşlerime geçmeden önce size biraz konusundan bahsetmek istiyorum.
Sienna bir kostüm görevlisi. Ailesinden, daha doğrusu erkek kardeşi ve büyükannesinden uzakta yaşamaktadır. Kardeşi ile aralarının pek iyi olduğu söylenemez. Bu yüzden erkek kardeşinin yani Seth'in onu ısrarla arka arkaya aradığını görünce endişeye kapılır. Ortada bir sorun vardır evet ama bu hiç Sienna'nın aklında olan bir şey değildir.
Sorun; kızımızın büyükannesi çok değer verdiği evini kaybetmek üzere. Çok yoğun olmasına rağmen hemen işinden izin alır ve büyükannesinin yanoına gider. Mahkemede karşılaştığı kişi ise Sienna'da tam bir şok etkisi yaratır.
Lucas Wolfe... Lucas müzisyen. Sienna ile bir ilişkileri olmuş, aslında tam olmamış, başlamadan bitmiş ve gerçekten kötü bir şekilde bitmiş. Sienna unuttuğunu zannettese de Lucas'ı gördüğü ilk andan itibaren duygularının tekrar su yüzüne çıktığının farkındadır. Dedim ya, iyi bir şekilde ayrılmamışlar, okuyun görün smile ifade simgesi
Lucas, Sienna'nın büyükannesinin evini alacak olan kişi. Bu yüzden Sienna'ya bir teklifte bulunur. On günlüğüne asistanı olursa, evi geri verecek.
İşte böyle bir tekliften bahsediyoruz, nasıl ama? Tam okunası değil mi?
Ben kitabı beğendim. Yazarın çıkan ilk kitabı medcezir de bende var fakat okumadım henüz. Bu kitaptan sonra en kısa zamanda onu da okumak istiyorum çünkü yazarın kalemi çok hoşuma gitti.
Eleştireceğim tek nokta, başlarının biraz kopuk olmasıydı. O da şuna bağlı, yazar bu kitaptan önce bir tane 0.5'lik novella yayınlamış. Sanırım orada ikilinin nasıl tanıştıkları ve başlamadan biten ilişkileri anlatılıyordu. Keşke yayınevi onu da bu kitaba dahil etseymiş dedim içimden okurken smile ifade simgesi
Kafanızı dağıtmak, hoş vakit geçirmek için okunabilecek bir kitap, tavsiyemdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder