KGBT 3. Tur || En Sevdiğim Hatam - Chelsa M. Cameron | Yorum

4/08/2015, BY Buse Güler -

Herkese merhaba ! Nasılsınız?
Ben çok iyiyim çünkü blog turunu yaptığımız En Sevdiğim Hatam kitabına bayıldım ve onun yorumunu yapmaya geldim :)

Görüşlerime geçmeden önce konusundan biraz bahsedeyim. Kızımız Taylor ve iki arkadaşı yurtta kalıyorlar ve kendilerine gelecek olan dördüncü bir yurt arkadaşı bekliyorlar.Çünkü normalde onlar ile kalacak olan kişi onları son dakika ortada bırakmış. Taylor da gelecek kişinin zavallı ya da talihsiz biri olacağını düşünüyor; son dakikada bir yurt odasına yerleşeceği için.

Fakat odanın kapısı çalınıp, Taylor açtığında karşısında Hunter Zaccadelli'yi görünce yeni yurt arkadaşlarının kapıda duran yakışıklı olduğundan habersiz. Hunter ilk olarak yurt arkadaşı olacaklarını söylediğinde tabii kızlar buna pek inanmıyorlar. Taylor ise çıldırmanın eşiğine geliyor :D İlk önce barınmayı arıyor ve bir çözüm bulmaya çalışıyor ama çabaları sonuçsuz kalıyor. Daha sonra da oda arkadaşının kim olacağını belirlemek için Hunter'a kura çektiriyorlar ve kağıttan Taylor çıkınca olaylarımız başlamış oluyor :)

Hunter aslında gayet eğlenceli birisi. Ama Taylor bu durumdan memun değil. "Hunter Zaccadelli uyumadan önce son, uyandıktan sonra göreceğim ilk şey olacaktı. Bu hiçbir zaman değişmeyecekti." diyor kendisi de :) 

Hunter bir çıkış noktası, bir çözüm yolu veriyor Taylor'a. "Eğer benden nefret ettiğini kanıtlarsan, ama gerçekten nefret ettiğini, o  zaman buradan giderim. Eğer beni gerçekten sevdiğini kanıtlarsan da buradan gideceğim." diyor Hunter ve gayet de ciddi :) Ama nefretini ya da sevgisini kanıtlamak, Taylor için pek kolay olmuyor tabii.



Daha sonra kitap böyle devam ediyor :) Gerçekten çok çok eğlenceli bir kitaptı benim için. Özlemişim böyle kitaplar okumayı. Orijinalini okumadığım için bilmiyorum ama dili gerçekten çok akıcıydı. Elinize aldığınızda bırakamıyorsunuz, sıkılmadan okuyorsunuz :) Çeviri başarılıydı yani. Karakterler deseniz tam sevilesi, tam okunası :)  

Ve kapak. Tur kapsamında ben yurt dışı kapaklarını paylaştım ve aralarında en güzeli bizim kapakmış :) Yayınevinin ellerine sağlık. Diğer kapakları gösterdiğim yazıma bakmak için tık tık :)

Son olarak, desteklerinden ötürü Aspendos Yayınları'na teşekkürler :)
Kitap tavsiyemdir :)

Puanım:





2 yorum: