KGBT 1. Tur || Rehine - Sümeyye Akarçay | Yorum

3/26/2015, BY Buse Güler -

Birinci blog turumuzda yorum sırası bana geldi :) 
Eğer hâlâ çekilişe katılmadıysanız yarın son gün . O yüzden katılmak için buraya, alıntıları okumak için de buraya tıklayabilirsiniz :)


Büyük konuşmamak lazım diyerek başlıyorum yorumuma. Okuduğum bir kaç Türk yazardan sonra hayal kırıklığı yaşamıştım ve diğer baktığım kitapların konuları da hep benzer gelmişti. Fakat  Rehine' nin konusu gerçekten ilgi çekiciydi benim için. Gerçekten çok sevdim ve uzun bir kitap olmasına rağmen sıkılmadan okudum.

Konusundan biraz bahsetmem gerekirse; Esma Hazne, Sosyetenin Asi Gülü lakabıyla bilinen Esma genç ve güzel bir üniversite öğrencisidir. Tek amacı Hazne Holding'in başına geçmek ve işleri eline almaktır. Öyle ki, kendisiyle ilgilenen pek çok erkek olmasına rağmen onları devamlı tersler ve aşktan uzak durur. Bir gün ek ders için okula giderken babasının ikazlarına rağmen şoförlerini bir nevi kandırır ve dönüşte otobüs ile eve döner, pardon dönmek ister :) Çünkü tam otobüs durağına yürüdüğü sırada yolun kenarına bir araba yanaşır ve Esma' yı götürmek isterler. Öyle zannettiğiniz gibi bir kaçırma olayı yok aslında, sadece Esma' yı misafir etmek istediklerini söyleyen adamlar, oldukça naziktir. İlk başta dirense de sonradan kızımız arabaya bindirilir ve Hatay'a doğru yola çıkarlar. Eh tabii Esma rahat durmadığı için bu yolculuğu baygın olarak yapmak zorunda kalır :)

Baran Gökdağ. Zengin ve yakışıklı iş adamı. Geçmişinde büyük sıkıntılar yaşamış Baran. O sıkıntıları atlatmasında ona yardımcı olan yakınının isteği üzerine Esma'yı 'misafir' eder :) Evet, Baran aslında bir nevi Esma'yı kaçıran kişi. İlk başta bunu kesinlikle istemese de, zamanında kendisine yapılan iyilikler karşılığında kızı kaçırmayı kabul eder. 

Çiftimizin karşılaşması biraz olaylı olur aslında. Esma'nın Baran'a bir yumruk attığını düşünürsek, eh ne kadar olaylı siz tahmin edin :D Gerçekten orada baya gülmüştüm. O an anlamıştım bu ikisinin normal bir çift olmayacağını :P

Fakat bir pürüz var, Baran nişanlı aslında. Bu nişanlılık aşka dayalı bir olay değil, Barana göre. Sadece işte evlenmiş olmak için evleniyor gibi bir durum söz konusu. Esma sadece bir hafta Baran ile birlikte kalıyor. Ama bu bir haftada birbirlerine epey bağlanıyorlar. Gitmeden önceki gün ise Gülşah geliyor, Baran'ın nişanlısı. Olaylar karışıyor tabii. Ah, ama daha sonradan karşılaşmaları ? Gerçekten muhteşemdi o kısım. Gözlerim kocaman açıldı okurken, "ah Baran, sen yok musun sen!" dedim kendi kendime :)


Yorumuma gelirsek. Ben kitabı büyük keyif alarak okudum. Karakterlerin ikisini de sevdim. Genelde ya kız karakter ya da erkek karakter sevilir benim tarafımdan ama bu sefer ikisini de sevdim. Aralarındaki diyaloglar müthişti :D Fakat bu kitaptan rahat bir iki kitap çıkarmış bence. Tek başına bir seri olurmuş diye düşünüyorum. Ama ben yine de sıkılmadan okudum :) Sümeyye Akarçay' ın kalemini de çok sevdim. Gayet eğlenceli ve kendini okutturuyor. Tek problem belki fazla uzatılmış olması olabilir :)

Son olarak Optimum Kitap'a teşekkür ederim bize bu fırsatı verdiği için :) İlk turumuzda böyle eğlenceli ve çok sevdiğimiz bir kitaba tur yapmak, bize çok iyi geldi :)

Puanım:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder