Hilekar - Rahime Gaye Önel | Çok yakında !

3/04/2015, BY Buse Güler -

Genelde blogumda görmeye alışık olmadığınız bir duyuru ile karşınızdayım :D 

Canım arkadaşım Gaye'nin romanı çok yakında okuyucuları ile buluşacak :)
Uzun zamandır 'hadi, hadi' diye bekliyorduk ve sonunda güzel haberi aldık :) Geç olsun, güç olmasın değil mi?  Kitabı yazım aşamasında hepsini olmasa da okumuş biri olarak söyleyebilirim ki, fantastik severler bu kitaba bayılacak :D Ben çok sevmiştim yaratılan dünyayı. 


Son olarak Gaye'ye başarılar diliyorum. Umarım hak ettiği gibi bol bol okuyucusu olur ! Kitabı elime alıp okuyabilmek için de sabırsızlanıyorum :D 



6 yorum:

  1. Kuzumm facebookta Pınar ile hikayesini paylaştığınız arkadaşın mı acaba? :)

    YanıtlaSil
  2. Biricik dostum benim <3
    Çok çok teşekkür ederim iyi ki varsınn :))

    YanıtlaSil
  3. Ben bu kitabı wattpad de kütüphaneme eklemiştim. Ertesi gün bir baktım kitap olacakmış. Ya arkadaş elimi neye atsam kitap oluyor. Uğurlu muyum nedir çözemedim :D Hilekar da merak ettiğim kitaplardandı, çıkınca okuruz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah yok canım bunun kitap olma durumu wattpade girmeden önceydi ;) Okuruz tabii :)

      Sil