Sadece Seni Sevdiğimi Söylemek İçin Aramıştım - Eda Tuzcalı | Yorum

2/15/2015, BY Buse Güler -

Herkese merhaba ! Sadece Seni Sevdiğimi Söylemek İçin Aramıştım kitabının yorumu ile karşınıdayım :) Eda Ablanın ilk kitabı, duydum ki yakın zamanda ikinci kitabı da çıkıyormuş, şimdiden hayırlı olsun, bol okuyucu olsun inşallah ^.^ 

Yorumuma başlamadan önce karakterlerden biraz bahsedeyim. Aslında o kadar çok karakter var ki :D 

Kızımız Sude üniversitede okuyor. Sosyoloji bölümünde. Hem de son sınıf ve bu nedenle bir tez hazırlaması gerekiyor tabii. Tezi nedeniyle bir telekız rolüne bürünüyor 6 aylığına. Bir de Mert var. Mert arar ve konuşmaya başlarlar ama Mert diğerleri gibi değildir, amacı farklı. Tek isteği sohbet edeceği birileri. Aslında ilk başlarda ikilinin konuşmasını okuyamıyoruz çünkü bu konuşma tek taraflı oluyor. Sonralarda konuşuyorlar ve Mert, "Sadece seni sevdiğimi söylemek için aramıştım" diyor ve Sude cevap veremeden bu konuşmaları son bulur. 

Bu konuşmaları son konuşmaları oluyor ikilinin. Kitap üç yıl sonrasından devam ediyor. Sude ve Mert gerçek hayatta karşılaşıyorlar, olaylar devam ediyor işte. 

Açıkçası ben bu zaman sıçramalarını pek sevmiyorum. Gerçekten ilgi çekici bir konusu var kitabın, merak ederek okuyorsunuz ama bana karakterler çok fazla geldi. Başım döndü :D Ve en önemli sorunum kitap yeterli duyguyu hissettiremedi bana. Bunlar dışında iyi bir kitaptı. 

Sonuçta yazarın ilk kitabı :) Bunlar da nazar boncuğu olsun diyorum ve eğer okuyacaksınız çok fazla bir beklentiye girmezseniz seveceğinizi umuyorum :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder