Ella ve Micha'nın Sırrı - Jessica Sorensen | Yorum ~ Alıntı

2/12/2015, BY Buse Güler -

Tam bir haftada okuyarak rekor kırdığım bir kitabın yorumundan herkese merhaba :D 
Ella ve Micha'nın Sırrı elimde olmayan sebeplerden ötürü okuyamadığım bir kitap oldu. İlk iki yüz elli sayfasını iki günde okumuş olsam da, yaklaşık son yetmiş sayfası beş günde bitmedi arkadaşlar :D  Zaten artık geceleri falan pek okuyamıyorum çünkü benim minnoş bir kedim oldu ^.^ Sokakta karşıma çıktı dayanamadım aldım eve götürdüm. Adı da Minnoş. Sürekli ilgi istiyor daha çok minnak :D Kardeşim Barkın da tatilin bitmesiyle okula başlayınca onun da ödevleri başladı, sonra ben de kitap okuyamaz oldum :D Bu kadar bahsettiğim kediciğimin resmini göstermesem olmazdı. :D 


Evet şimdi mazeretlerim bittiğine göre yorumuma geçebiliriz ^.^ 


Kitap giriş bölümü olarak sekiz ay öncesinden başlıyor. Ella ve Micha bir köprüdeler. Annesinin ölümünden sonra doğal olarak Ella iyi değildir ve eskiden annesi ile geldikleri köprüde o da tıpkı annesi gibi 'acaba uçabilir miyim?' diye düşünmektedir. Micha onu engeller ve Ella'ya onu sevdiğini söyler. Aslında Ella da Micha'ya karşı boş olmasa da bunu henüz kendine itiraf edememiştir. Bu olayın ertesi günü ise Ella ortadan kaybolur.
Sonra kitap sekiz ay sonrasından devam ediyor. Ella o gece her şeyi arkasında bırakmış ve üniversiteye gitmiş. Geçen sekiz ay boyunca da Micha Ella'yı aramış. Neyse, yaz tatili için kızımız eve geri dönüyor yanında arkadaşı Lila ile birlikte. Ama Ella üniversitede bambaşka birine dönüşmüş. O korkusuz, kural tanımaz kız yok artık. Peki Micha bu kızı tekrar ortaya çıkarabilecek mi? Ne dersiniz? Bunun cevabı için kitabı okumanızı öneririm :)

Öncelikle kitap gayet akıcıydı. İki günde bitebilecek bir kitap. Ama bazen Ella'nın hareketlerine sinir oldum. Özellikle sonlara doğru. Karakterleri genel olarak sevdim, yan karakterleriyle birlikte. Micha gerçekten çok iyi bir arkadaş, dost, erkek arkadaş. Artık ne derseniz. 

Kapağa ise gerçekten bayıldım. Çok çok çok güzel bir kapak. Micha'nın piercingi ayrı bir olay :D Onu gerçekten kapakta görmek isterdim ve böyle iyi olmuş :D  Ayrıca kitabın her iki karakter tarafından anlatılması da güzel olmuş.

Sonu ise bence çok güzeldi. Acaba Micha şimdi gitti bir şeyler mi olacak, nasıl bitecek dedim ama Micha beni yanıltmadı :D 

Puanım:

Okurken bir kaç tane alıntı çıkarmıştım, ayrı bir yazıda yayınlamak istemedim. İşte alıntılar :)








Umarım beğenmişsinizdir, yorum bırakmayı unutmayın :) 
Sevgiler.










2 yorum:

  1. Kitabın konusu harika! Böyle hafif dram içeren kurgulara bayılıyorum :) Kapak da aynı şekilde çok güzel :) En kısa zamanda almak istiyorum :)

    YanıtlaSil