Yorum | Safkan - Jennifer L. Armentrout

6/22/2014, BY Buse Güler -


Orijinal Adı: Pure
Seri Bilgisi: Melez Sözleşmeleri #2
GoodReads Puanı: 4.38
Yayınevi: DEX
Sayfa Sayısı: 412
 
Serini ilk kitabı Melez yorumu için tık tık
 
Merhaba arkadaşlar.
Sizlere bu yorumu tembeller diyarından yazıyorum.
Öyle bir şey de yapabilirim, artık o dereceye geldim. :D Şu LYS beni bitirdi. Hayır, adam gibi hazırlansam neyse *-* Ama vicdan işte. İnsanın eli kitaba gitmiyor.
 
Görmüş olduğunuz Melez Sözleşmelerinin ikinci kitabı Safkan'ı okumam 1-2 hafta sürdü. Kitaba bayıldığım halde neden bu kadar uzun sürdü? Bunlar hep zamansızlıktan. Halbuki kitabı elime 3-4 kez aldım okumak için onun dışında hep çantamda dolaştırdım :D Yani gayet akıcı, 1-2 günde okunabilen bir kitabı büyük çabalar sonucunda 1-2 haftada okudum. -Burda bana bi alkış.-
 
Her neyse, lafı uzatmadan kitabımızın konusundan, girişinden biraz bahsedeyim.
İlk kitaptan bildiğiniz gibi Alex, Aiden ile antrenmanlar yapıyor, kaybettiği zamanı telafi etmeye ve okuluna geri dönmeye çalışıyor. Çünkü annesi onu alıp Akit'ten kaçırdığı için üç sene hayatına ölümlüler ile birlikte devam etti. Eh zaman kaybetti tabii.
 
Alex annesi ile birlikte Akit'ten kaçtığı için Konsey ile görüşmesi bir nevi sorgulanması gerekiyordu. İşte Safkan da çoğunlukla bu olaylar oluyor. Kitabı uzun bir zamanda okumama rağmen - dediğim gibi bir oturuşta 100 sayfa falan okutuyor aslında- ben çok sevdim.
Aiden ve Seth var bildiğiniz gibi. İlk kitabı bitirdiğimde aklımda; 'acaba Aiden mi yoksa Seth mi?" gibi sorular vardı ama ben şuan kesinlikle Seth diyorum.
 
Safkan da Seth daha çok ortalıktaydı ve havada uçuşan Alex ve Seth'in diyalogları beni çok eğlendirdi :)
 
Ama yine de Aiden'î anlıyorum ve onun yeri hep başka kalacak :D Tabii kıza bi yakın bi uzak davranmasına da kızmıyor değilim. Sadece Seth biraz daha kötü çocuk kıvamında olduğu için daha cazip geliyor. :D
 
Safkan'ı çok sevdim ve serinin diğer kitapları elimde var umarım arka arkaya okuyacağım bir ara :)
 
Puanım:
 
 
 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder