KGBT 31. Tur || Yorum : Mekanik Aşk - Zeliha Eren

9/23/2016, BY Buse Güler -

Bilişim İstihbarat Servisi'nde macera hız kesmeden devam ediyor! Kemerlerinizi çıkarmadınız, değil mi?Gördüğü her güzele kur yapabilme yeteneği olan, Bilişim İstihbarat Servisi'nin cesur ve yakışıklı ajanı Alex Cavendish, dünya kadın popülasyonu içinde asla öpmemesi gereken tek kadının dudaklarına dokunurken, geri dönüşü olmayan bir yola girdiğinin farkında değildi.Julie Thompson, robotlarıyla mutlu mesut yaşayan, onlara nesli tükenmekte olan son panda yavrusu muamelesi yapan bir bilim insanıydı. Fakat evrenin onunla ilgili farklı planları vardı. Hayatı boyunca nefret ettiği adamın çekimine kapılıp bir yanardağa dönüşmüş, bu da yetmezmiş gibi bir anda ajan olup göreve gönderilmişti. Üstelik de onunla…
Alex, aristokrasinin beşiği olan İngiltere'de skandal haberler, renkli alışveriş poşetleri, işkence aletine dönüştürülmüş rujlar ve katil olma potansiyelini ortaya çıkaran futbolcuların arasında akıl sağlığını korumaya çalışırken, bir yandan da kendi de dâhil olmak üzere- dünya çapında birçok ajanın hayatını kurtarmayı amaçlayan görevde başarılı olmak için, geçmişinden gelen şeytanlarıyla savaşmak zorunda kalır.
İki inatçı yüreğin baştan çıkarma oyunlarıyla süslenen doludizgin aşkına kahkahalarla eşlik ederken, tehlikeli maceralarla kalp atışlarınız yükselecek.
Tavsiye: Kesinlikle sakin olmadan okuyun!
Öfke hiç bu kadar ateşli olmamıştı. Tutku hiç bu kadar alev almamıştı. Ve aşk… Belki de hiç bu kadar eğlenmemişti bu iki delinin kalbine düşene dek.


Herkese merhaba.

Yine çok güzel bir kitabın tur yorumu ile sizlerleyim. Ephesus Yayınları’ndan çıkan, Zeliha Eren’in yazdığı Mekanik Aşk beklediğim bir kitaptı. Yazarın ve serinin ilk kitabı olan Kuzey Masalı’nı okuduktan sonra ikinci kitabın çıkacağını duyduğumda çok sevinmiştim. Bilirsiniz ya, bir kitabı okursunuz ve karakterlerini çok seversiniz. Kitap bitse de siz kurgudan ve karakterlerden kopmak istemezsiniz. Durum böyle olunca, yeni bir kitap geleceği ve bu kitap Alex ile Julie’nin hikâyesi olacağı için epey heyecanlıydım. Tahminlerim doğru çıktı, Mekanik Aşk gerçekten keyifle okuduğum bir kitap oldu. Kuzey Masalı’nda okuduğum karakterleri tekrar burada görmek çok iyi geldi, insan özlüyor (:


Kitabın giriş kısmında aslında Alex ve Julie’nin tanışıklığının daha eskiye dayandığını okuyoruz. Julie’nin, Alex’e olan öfkesi ve nefretinin de sebebini anlıyoruz aslında. İtiraf edeyim, ilk başlarda okurken Alex’in hareketlerine gözlerimi devirmiş ve sinir olmuş olabilirim. Onun dışında Alex’i sevdim, adam sevilmeyecek gibi değil. (: Çiftimizde sürekli bir didişme mevcuttu. Bu benim hoşuma gitti açıkçası, altta kalmayan kadın karakterleri seviyorum ve okurken çok eğlenceli bulduğum kısımlardandı bu minik atışmalar. Alex gibi bir adamdan bahsediyoruz ve onu dize getirecek bir kadına ihtiyacı vardı bence ve Julie büyük bir zevkle bu görevi üstlenmiş gibi görünüyor. (:

İlk kitap gibi Mekanik Aşk da gerçekten kahkaha attıracak kadar eğlenceli, yine maceralarla dolu bir kitaptı. İlk kitaptan tanıyıp sevdiğim karakterleri tekrar okumak da çok hoşuma gitti. Baş karakterlerimiz Alex ve Julie’yi okumak keyifliydi.

Ephesus Yayınları’nı tasarım, cilt ve kapak için tebrik ederim. Gerçekten çok güzel olmuş, seri uyumu da çok hoşuma gitti. İnsanın sarılası geliyor. (:

Benim zevkle önerebileceğim kitaplar arasında Mekanik Aşk. Zeliha Eren tatlı yazarımız yine çok güzel yazmış, kalemine sağlık (:




3 yorum:

  1. Merhaba ;

    Bloğunuzu ilgi ile takip ediyorum. Çok faydalı içerikler paylaşıyorsunuz. Bloğunuz'dan para kazanmak için %50 Komisyon ile İnstaKitap Setine Satış Ortağı Olabileceğinizi Biliyor Musunuz ? https://goo.gl/iLiflK

    İnstakitap İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde. Sitemize gelen 100 ziyaretçiden 1'i sipariş veriyor.

    Sizi de satış ortaklarımız arasında görmekten memnuniyet duyarız.

    YanıtlaSil
  2. Bu mucizevi tanıklığı dünyayla paylaşmak bir ayrıcalıktır. Bu İngiltere'den Beth Walters. Kocam beni 4 ay önce boşadı ve kocamın sorunlarını değiştirmek için ne yapacağımı bilemediğim için pişmanlıkla doluydum. Evliliğimde nasıl yardım alabileceğim konusunda internetten yardım aradım ve büyüleriyle ilerleyen wight aşk büyüsünün harika tanıklarını keşfettim. Onunla temasa geçtim ve Dr. Wight bana kocamı geri getirmem için bir büyü hazırlayacağını söyledi. Şüpheliydim ama onunla çalışmaktan başka seçeneğim yoktu. 2 gün sonra kocam o günden eve gelmem için beni aradı ve şimdiye kadar huzur içinde yaşadım. Şimdi büyük bir sevgi ve özenle geri döndü. Bugün sizlere bu büyünün aşıkları geri getirme gücüne sahip olduğunu sizlere duyurmaktan mutluluk duyuyorum ve en şaşırtıcı şey aşkımızın artık çok güçlü olması, her gün mutluluk ve neşe olması. ve sevdiğin adamla birlikte olmak gibisi yoktur. Dr.Wight'ı yardıma ihtiyacı olan herkese tavsiye edeceğim. Herhangi bir sorununuz varsa, Dr.Wight ile iletişime geçin, size yardımcı olacağını %100 garanti ederim!!.
    E-posta: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    YanıtlaSil